Intenzív egyéni vagy csoportos stresszoldó módszer 

Az autogén tréning intenzív stresszoldó technika, az egyik legmélyebben kutatott és orvosilag is alátámasztott relaxációs módszer. A tapasztalatok szerint 5-10 perc autogén tréning 2-3 órányi alvással egyenértékű az idegrendszer számára. Az autogén tréning olyan mértékű tehermentesítést biztosít az izmok lazítása, a figyelmi fókusz befelé fordítása, a testi-lelki lazaság kialakítása révén, mely segít kimerültség, fáradtság, szorongás, alvászavarok kezelésében, teljesítményproblémák és stressz miatt kialakult pszichoszomatikus betegségek esetén, hiszen hatása testi és lelki szintre is kiterjed.

Rendszeresen autogén tréninggel relaxálnak a katonák, az űrhajósok, használják kismamák, orvosok, pszichológusok, pszichiáterek, és olyan munkakörben dolgozók, akiknek szükségük van egy gyors, kevés időt igénylő, de hatékony stresszlevezető módszerre.

Az autogén tréninget csak egyszer kell megtanulni (tréner vezetésével egyéniben vagy csoportos tanfolyamon) 10-12 alkalom alatt elsajátítható, és aztán egész életünkben használható.

Akik egyszer megtanulták, azok, a tapasztalatok szerint, mindennap végzik, mert olyan fontossá válik, mint a napi fogmosás- és elvégezni sem tart sokkal tovább.

Az autogén tréninggel kapcsolatos leggyakoribb kérdések és válaszok megtalálhatók a blogomon. Olvassa el és írjon vagy hívjon időpontért, ha további kérdése van, vagy szeretné megtanulni a módszert: Mire jó az autogén tréning?

Időpontfoglalás

Kérjen időpontot a +36 20 428 9697-es telefonszámon.

Autogén tréning, illusztráció: a képen egy fűben fekvő, mosolygó, boldog nő látható