A lelki feltöltődés technikája.

Hogyan maradjon energikus és örömteli akkor is, ha kimeríti a napi stressz? Hogyan érezze magát jól akkor is, ha fáradt és problémákkal teli?

Az Örömtréning egy pozitív viszonyulást, reális optimizmust kialakító módszer, melyet egy magyar pszichiáter, dr. Vidovszky Gábor fejlesztett ki a belső erőforrások felfedezésére, hogy képesek legyünk önerőből megoldani a problémáinkat. Az Örömtréning workshopján olyan konkrét gyakorlatokat tanulhat meg, amelyek révén naponta feltöltődhet pozitív energiával. Az Örömtréning gyakorlása során nem tagadjuk le, hogy az élet tartogat nehéz perceket, de a viszonyulásunk tudatos megváltoztatásával erőt nyerünk a megoldásukhoz. A módszer Seneca azon mondásán alapul, miszerint a dolgok nem jók vagy rosszak, a viszonyulásunktól függ, milyennek látjuk őket. Az életünkben lévő stresszt nem tudjuk teljesen megszüntetni, de a hozzá való alkalmazkodást egyszerű technikák segítségével növelni tudjuk.

Az Örömtréning relaxáción alapuló vizualizációval, tudatosságfejlesztő módszerekkel és művészetterápiás eszközökkel dolgozik. Minden elsajátított technika „hazavihető”, és otthon tovább gyakorolható, az elsajátított pár perces technikák olyan könnyedén a napi rutinba építhetők, mint a fogmosás – és nem is tartanak sokkal tovább.

Az Örömtréningen megtanulhatja, hogyan dönthet tudatosan az örömteli élet mellett akkor is, ha sok nehézséggel és problémával kell megküzdenie.

Ízelítő az Örömtréning tartalmából: 

  • Hogyan kezdjem a napot, hogy jobb hangulatban induljon?
  • Hogyan kommunikálhatok úgy, hogy nem csak én, de a környezetem is észreveszi a jó dolgokat?
  • Mit alakít át a hálanapló és hogyan használható?
  • Hogyan használhatom az imagináció módszerét a hangulatom átalakítására?
  • Mi az a pozitív kérdezéstechnika?
  • Hogyan lazuljak el, ha nagyon feszültnek érzem magam?
  • Mi az a gyakorlat, ami segít kellemesebbé, pihentetőbbé tenni az alvásomat?

Tudta, hogy a pozitív pszichológiai kutatások szerint a boldogság csak 10%-ban múlik a külső körülményeinken? 50 %-ban a génjeink felelősek azért, hogy boldogok vagyunk-e, 40%-ban pedig a szándékos cselekedeteink azok, melyekkel javítani tudunk a hangulatunkon. Az “akkor leszek boldog, ha lesz kocsim, párom, gyerekem, jobb munkám…”- mondatok csupán 10%-ot tesznek tehát hozzá a boldogságodhoz, a maradék 90% benned rejlik.

Az Örömtréningen megtanulunk egy technikát, amelyet Martin Seligman, amerikai pozitív pszichológus fejlesztett ki a betegein. Kórházban fekvő, súlyos depressziósok két hét alatt elkezdtek kigyógyulni az örömtelenségből. Ez a gyakorlat napi öt percet vesz igénybe. Ha súlyos depressziósoknak két hét alatt segít, vajon az Ön élete mennyi idő alatt telik meg örömmel?

Az Örömtréning elsajátítható egyénileg és kiscsoportban.

Olvassa el egy orvos beszámolóját az egyik Örömtréningemről:

Hogyan használd a hálanaplót? – Örömtréning a gyakorlatban

 

 

Időpontfoglalás

Kérjen időpontot a +36 20 428 9697-es telefonszámon.

Iratkozzon fel a hírlevelemre!

Ha szívesen olvasna többet a harmonikus párkapcsolatokról, a jól működő családról, a játékos gyermeknevelésről, a pozitív pszichológia erejéről és egyéb érdekes témákról, akkor iratkozzon fel ingyenes hírlevelemre itt:

⁦ ⁦Elfogadom a Felhasználási feltételeket és az Adatvédelmi nyilatkozatot.